OBS, innehåller sövande tråkig lista

Idag mår jag skit. Kul va? Det är sånt man vill att alla ska inleda sina blogginlägg med antar jag. Eller var det tvärtom? Skitsamma, jag mår skit och är så godissugen att jag tror jag dör. Ja, jag dör nog snart helt enkelt. Så ni slipper inlägg som börjar med hur synd det är om mig, bra va?

Var hos Ann igår, och var riktigt sugen på att för första gången på allvar beöka Redbrick. Fast jag ändrade mig när min kropp började fjanta sig och blev tröttare och tröttare. Det hela slutade med att jag och Malin gav upp och åkte hem klockan elva. Så kan det gå när man inte gör annat än sliter hela dagarna, och går upp före tuppen...? Trots allt detdär så var det en bra kväll, bra sällskap och vääääldigt bra pizza och kladdkaka. Såvitt jag vet finns det ingen Pizzeria Valåsen än, vilket förstås är lite konstigt. Jag skulle bli stammis i alla fall...

Orkar inte skriva något mer (likamed jag har inget mer att skriva för ingenting mer har hänt sedan jag skrev sist) så nu får ni en lista. Undrar hur många listor jag lagt upp här egentligen.

ÄR DU..
(just nu.)

[ ]Jätte glad
[ ]Kär
[]Glad
[ ]Trött
[ ]Vild
[x]Lugn
[ ]Nervös
[x]Uttråkad
[ ]Irriterad
[ ]Ledsen
[ ]Besviken
[ ]Arg
[ ]Sjuk
[ ]Stressad
[ ]Förvirrad
[ ]Sårad


HAR DU..

FOLKÖL I KYLEN: nepp
NÅGOT HUSDJUR: ja, fem för att vara exakt
NÅGON FAVORITRÄTT: POTATIS! det är kanske ingen rätt, men det är det bästa jag vet
PUDER PÅ DIG: nej
NÅGRA FRAMTIDSPLANER: ja, men jag tror inte att ni orkar bry er
EN LEVANDE TRO: nej
GYMKORT: nej, men jag borde
NÅGRA KÄRLEKSPROBLEM: nej
EN HOMOSEXUELL KOMPIS: inte vad jag vet?
NÅGON FAVORITLÅT: nej, jag har ungefär femtio
DUSCHAT IDAG: nej
NÅGON KOMPIS SOM SOM SNARKAR : haha, Mm..;D
NÅGRA MVG: Ja
OM JA HUR MÅNGA?: 16 tror jag
NÅGON SOM FÖRSTÅR DIG: ja
NÅGOT BEROENDE: potatis och choklad, fast inte som kombination
NÅGOT FAVORITMÄRKE: nej
NAGELLACK: ja, ett genomskinligt i ett kamouflagemönster
NÅGON VÄN SOM BOR I ETT ANNAT LAND: ja

VILKEN..

TIDNING LÄSER DU: kuriren och elle lite då och då
BUSS ÅKER DU OFTAST: aldrig numera
DAG FYLLER DU ÅR: 9 november
ÅRSTID FÖREDRAR DU: jag älskar faktiskt alla årstider, men sen vinter när det är snö och tio minus är underbart

VAD..

GÖR DU NU: gissa tre gånger
VILL DU ARBETA MED: ekonomi, journalistik eller inredningsarkitektur
ÄR ROLIGAST JUST NU: att det snart är hockey, och jul
HAR DU PÅ DIG NU: svarta jeans, svart ribbat linne och en svart/vitrandig kofta, ni kanske vill ha en bild tagen i en spegel och märken på kläderna också? gå isåfall in på min modeblogg; sandrasfashion.blogg.se (obs; skämt)
HAR DU FÖR SMINK: inget än så länge, annars bara body shops
ÄGER DU FÖR SKOR: olika, men mest såna man har på fötterna
HAR DU FÖR STORLEK I SKOR: 37
SKA DU GÖRA NU: laga mat och göra mig iordning


RANDOM

KALLT UTE?: inte speciellt, tyvärr
SISTA DU ÅT?: två bitar mörk choklad
HAR DU EN GITARR?: ja
VILKET LAND VILL DU HELST BESÖKA?: usa, hoppas jag för jag har inte så mycket till val, island vore inte fel heller
TYCKER DU OM DATASPELSVÅLD?: bättre där än i verkligheten tycker jag, fast jag tycker allt våld är bajsbajs
MARIO ELLER SONIC?: sonic!!!
HAR DU BRA HÖRSEL?: nej, den är nog inge värst
TYCKER DU OM SÅNT HÄR?: legentligen inte, men jag har lite av ett tvångsbeteende när det gäller listor
HAR DU NÅGRA TRUMMOR?: nej
TITTAR DU MYCKET PÅ TV?: jag vet inte riktigt... kanske två timmar om dagen
NÄR SPYDDE DU SIST?: i Tyskland för några månader sen
VARFÖR?: för att det blev lite för mycket av det inte goda. gintonic är inte okej alltså...
DESIGNKLÄDER ELLER H&M?:
SENAST SPELADE DATASPEL?: sims för några år sen kanske
HAR DU NÅGON PIERCING?: nepp
HAR DU NÅGON TATUERING?: nepp igen
ÄR DU RIK?: haha! nej...
HAR DU BRA BETYG? : hyfsade
VAD HAR DU FÖR MATTEBETYG?: MVG i a&b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback