OBS! Ointressant Inlägg

Jag vet inte vad som är fel, men mina sista blogginlägg har inte postats. Här har jag suttit och skrivit en massa superviktiga saker, och så är det ingen som får ta del av dem.

Tänkte att om jag bara bajsar ur mig ett skitinlägg, så kanske det går bättre. Jag gör ett försök.

Hur som helst, så är det så jävla skönt att det är fredag imorgon, man man får ta i lite. Eller nej, jag tar inte i det minsta. Tvärtom så underdriver jag (det där är inget ord, men ni fattar vad jag menar, eller hur? bagatelliserar om ni vill ha svenska på det, eller förslag, tack) massor. Det har varit en lång och kort vecka samtidigt. Den har känts lite som en oändlig måndag.

Annars är det precis som vanligt. Jag kämpar och svär över matte, jobbar och klagar, snyter mig, äter och sover. Längtar massor gör jag också, till Thailand och till USA. Imorgon ska jag köpa vaniljyoughurt, laga god mat och kolla på På Spåret. Förut gillade jag inte alls programmet, men sedan de bytte programledare har det blivit ett av mina favoritprogram (jag kan visserligen räkna mina favoritprogram till tre, men det låter inte rättvist). Det måste helt enkelt varit så att Ingvar och Björn inte riktigt var min kopp te. Inte så konstigt då jag inte gillar te speciellt mycket. Frågesporter är ju en av mina besattheter. Just nu har jag en till; müsli med fil och banan.

Sådär, en massa ordbajs om ingenting. Skulle kunna fortsätta i en evighet känns det som, men det vore ju onödigt att slösa skönhetssömn på ett inlägg någon förmodligen aldrig kommer att läsa.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback