Lights and Music

Solsken, check!
Inlämningsuppgiften i matten som ska in, check!
Flyg till NY, check!
190017524 bussresor, check!
Hyfsat morgonhumör, check!

Det var en väldig massa check för en söndag. Inatt bokade jag halvt ihjäl mig på flyg och bussresor. Om jag gör en snabb uträkning kommer jag att spendera ca 70 timmar under en och samma månad (just nu alltså, det lät bli en hel del mer i både USA och Thailand) på ett säte i väntan på att ta mig från ett ställe till ett annat. Får jag inte sittsår då, ja då måste jag vara immun mot sådana. Fast vadå, med fem check! före klockan tolv, så ska jag inte klaga.

Ska ta tag i den där fantastiska matematikboken strax också. Fastnade lite här bara, med m83 i öronen. När feriepengarna kommer ska hälften oavkortat gå till CDON.com. Min "de här filmerna och skivorna ska jag köpa senare"-lista börjar mer likna en bok. Eller kanske mer kvittot till den där fantastiska familjen som spenderade 50.000 på Ullared varje sommar.

Fick bara en sådan lust att skriva lite. Lika bra att passa på så länge bloggen vill samarbeta.

Dessutom är det ju bra också att jag kan bevisa att jag faktiskt inte har ruttnat i negativitet och pessimism, även jag kan vakna och känna att det kommer bli en bra dag, och ett bra liv. Med undantag av måndagseftermiddagar. Men vem kommer hem och tänker "åh, vad skönt med måndag, bara fyra härliga dagar kvar innan en ännu härligare helg?". Oh, I wish...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback