Skisser För Sommaren

Åh SOMMARLOOOOV!
Nu är sommaren här. Mina nydalensambosar och jag har flyttat hem och är återigen Karlskogingar.

Jag försöker desperat att fylla ut kalendern med besök till andra städer, häng med underbara vänner, och strandhäng. Karlskoga är fint nu, men det räcker inte. Nu är jag redo att packa väskan igen, nästan. Först vill jag umgås en massa med mina vänner. Det har jag längtat på i ett år.

Annars har jag mest gått och blivit hemligt förälskad i Kents senaste skiva. Så nu är jag desperat efter att se dem. Det var fem år sedan sist, och det var helt fantastiskt då. Kent+Johnossi+Oslo är ju en kombination som bara inte kan gå fel. Jag fick ju för tusan 4000 mer i feriepengar än vad jag räknat med, och en extra dag i Oslo kan jag bara inte tacka nej till. Skulle inte tacka nej till lite sällskap där heller. Anyone?

På tal om lyckade kombinationer; vad sägs om Mando på Skansen i Stockholm med Kruse+Buse+Schnuttis?! Jag säger i alla fall ja tack. Måste säga att jag är sjukt med att ha ett par konserter och en festival inplanerad, och behöva tillbringa en enda natt på ett hårt ligunderlag i ett kallt, fuktigt, illaluktande tält.

Nu ska jag ta mig en kort promenad runt udden och förbi Coop, det är Fredag och jag har ingen karaktär. Alls. Chips och godis och film ska det bli ikväll. Gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback