Frosted Minds

Okej, jag och min blogg är inte helt överens. Den verkar inte tycka att mina inlägg är värda att publicera, oavsett hur mycket eller lite tid jag lägger ner. Jag bryr mig inte, bloggen! Jag kommer aldrig att ha någonting intressant att blogga om, och det måste finnas någon som sätter lägstanivån.

Nu jävlar....

Förrutom min ostabila relation till bloggen är det mesta som vanligt. Jag har kurerat från bihåleinflammation (få ALDRIG det förresten, det är hemskt) och är numera bara snorig. Matten håller på att bryta ner mig totalt. Snart får jag seriöst ta till övningar framför spegeln där jag intalar mig själv att "jag är bra på andra saker än matte. matte är inte allt i livet. det är okej att inte fatta ett skit ibland"...

Som tröst har ICA Maxi 10-kronorsvecka den här veckan. Åh vad jag älskar 10-kronorsveckor!

Just nu har jag faktiskt mycket att se fram emot mitt i allt mattemörker. Som en tenta (sen är mardrömmen över), en resa till USA, en till Thailand, biofilmer jag vill se, vår, sol, tygskor, födelsedagsfirande av fina vänner och löning.

Lovar att återkomma när det hänt lite mer. Typ när jag är färdig med matt..(tänker inte ens skriva hela namnet), eller när jag halkat i slasket (bara en tidsfråga), bytt ut min vinterjacka mot en vårjacka, eller vunnit Nobelpriset i litteratur (dvs aldrig).

Förresten var det soligt idag och jag åkte hem utan varken mössa eller vantar. Vi får se hur smart det draget var. Gött var det i alla fall. Nu är det mars!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback